2009年6月3日 星期三

沙巴 2009 之旅 (第二日 - Part B)

第二日 (Part B)
我地跟住慢慢散步行去 "菲律賓街市" 有好多手工藝品及沙巴食品售賣. 我都買在個民族 feel 手袋. 衹需 HK$40.00 (如果香港買最少都要 HK$150.00) 又要感謝主.

 
沙巴出產 "椰青" 味道微酸, 但都值得一試. 
我地去食 Dinner 啦! 今晚去 "海王城" 食海鮮. 但我地都一致認為唔好食及又貴. 除了 "奶油老虎蝦" (大家都認同 "雙天海鮮酒家" 超好食及又抵好多)
呢個就係 "奶油老虎蝦", 的確係好好味.

又係我至愛 "班馬瀨尿蝦", 但我覺得 "雙天" 整得好食好多

石頭魚

象拔蚌


食到飽飽, 就慢慢返酒店又再歎浸浴.


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...