2014年4月22日 星期二

開心外食@Brick Lane & 金潮小廚

Oh!!! 四天假期絡終於要完結了, 明日就要返工啦! 一定要好好享受最後呢日假期.

昨日同 Honey 去了位於尖沙咀 Brick Lane 嘆了個下午茶, 嚐試了它們 Egg Benedict. 另加了熱朱古力及凍檸檬茶. 但無叫它們出名 All Day Big Breakfast. 因為只想食少少嘢 (要留肚食晚飯嘛!) 所以只叫 Egg Benedict with Scottish Smoked Salmon. 整體來講食物味道都好好. 但唔知係咪煙三文魚關係, 覺得比較咸d. 氣氛環境當然好啦. 我鍾意架! 所以一定會再嚟嘆過.

Egg Benedict with Scottish Smoked Salmon
熱朱古力
到晚上去了妹妹家中同兩位姨甥囝一齊玩, 仲去咗聽聞在 Open Rice 好出名 "金潮小廚" 食晚飯. 唔!.............講真食物味道我只係覺得一般. 而且價錢都唔平. 平均每碟餸都要成 $80 蚊以上. 不過我都影咗d相給大家分享. 有興趣都可以去食架.


豉汁蒸倉魚

冰梅子骨
咕嚕班塊
炒菜心
銀芽炒麵

2 則留言:

  1. 我覺得你煮得好味過佢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳讚賞,但我只係一位好普通師奶仔,識得煮少少簡單餸菜給家人。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...