2013年11月16日 星期六

開心外食@虎洞麵屋武藏

前天睇燈飾當晚, 同Honey去咗海港城 LCX 3樓的 虎洞麵屋武藏 食晚餐, 這間餐廳佈置好特別, 牆身會見到好多隻老虎圖畫造型, 連餐牌都印有老虎圖畫造型.

Honey 點了一個每日只限售 50碗的 "牛拉麵".  這個湯麵湯底不錯, 麵質好彈牙, 至於牛肉方面味道近乎牛柳與牛根腩之間, 都好入味又夠淋. Honey 還叫了一個 "豚肉小碗飯". 但我無試過味道.

而我就點了一個 叫 "沾汁麵" 即係我地中式 "撈麵"
我好非常欣賞它們的麵的質感好彈牙, 湯底有 3 款選擇, 我選了黑虎湯底, 味道不太濃烈都不錯, 拌麵食確係不錯配搭.

牛拉麵

豚肉小碗飯
沾汁麵


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...