2015年4月8日 星期三

中西混醬焗豬柳 (附食譜)

假期終於結束了, 今次假期過得好開心亦又意義. 因成個假期我就只需煮了這個焗豬柳做午餐, 除此以外, 就係開心街外食. 所以我將會有不少街外食 blog 會同大家分享. 另外我亦趁這假期探訪了幾位因患病未能返到教會弟兄姊妹, 讓他們都感受到復活的主大愛.

這個豬柳是中西醬料混合傑作, 只見家中有什麼食材就將它混合出嚟, 味道真的不錯呀! 大家都可多嘗試在家混不同食材搭配不同煮法. 相信能創作出不同口味美食.
 
豬柳 (1 條)

醃料
生抽 (2 茶匙), 海鮮醬 (5 茶匙), 芥末籽醬 (3 茶匙), 
蒜頭 (7 粒 - 剁碎), 乾蔥 (1 粒 - 切碎), 迷迭香 (1 朿 - 切碎)

做法
1) 豬柳解凍, 清洗乾淨, 抺乾水份, 用醃料醃一晚, 備用.

2) 焗之前 3 小時從雪櫃取出解凍, 預熱焗爐, 焗盤鋪上錫紙及淋上油.

3) 將豬柳放入煎鑊煎至金黃色. 然後盛起放入焗爐用 180 度火力焗 30 分鐘, 再用 200 度上火焗 5 分鐘, 淋上蜜糖 (約 1 湯匙) 再焗 5 分鐘, 取出靜待 10 分鐘就可切片食用.



請入嚟我 Facebook 專頁按 "讚好" 給我支持啦!


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...