2013年9月19日 星期四

中秋節快樂!


各位, 中秋節快樂! 祝大家開開心心團團圓圓!

大家同家人一齊食完飯未呀? 係咪預備出門去賞月呢?

今晚我家就只係同 Honey 及奶奶出街食吓壽司, 然後就回家了, 因為我要預備明晚中秋節晚餐. 無錯, 我家明晚才做節, 因為明日我同 Honey 先有足夠時間去買餸, 我地會打邊爐, 再加我自家焗 "叉燒" 及甜品 "咖啡蒟蒻啫喱"

是的, 這兩款食物, 是我及家人現時至愛食物精選, 所以好自然都會用佢地嚟招呼親戚朋友.

呵呵.........要開工去預備食物喇! 下次再傾過.
 

 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...