2016年3月30日 星期三

蒸水蛋 (附食譜)

或許這個家常小菜妳/你未必有興趣, 因為基本上係人都識煮, 所以無興趣者可以跳過不, 但我仍好想分享, 因為.....當我一放上飯枱時, 囡囡見到就不停 哇! 哇! 哇! 她極到喜歡這個靚爆蒸水蛋, 不停叫嚷. 嘻嘻! 其實我自己都好喜愛它, 表面平光亮, 食非常嫩滑 (仲滑過我 d 皮膚). 好快手就我家人一掃而空啦!



材料
雞蛋 (4 隻)

調味料
清雞湯 (與拂勻後雞蛋份量同等), 海鹽 (少量)

做法
1) 將雞蛋拂勻, 加入清雞湯拌勻, 用蒒將蛋夜注入蒸碟中.

2) 於蒸碟鋪上保鮮紙, 放入蒸鑊中, 大火蒸約 10 - 12 分鐘就可食用.





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...