2013年3月19日 星期二

日式 Sukiyaki 火鍋

唉!................好懶, 非常懶, 由過年到宜家妳都無好好寫過Blog, 妳仲要懶到幾時呀? 唔該妳勤力d喇!!!

相信大家都估到話佢好懶係邊過, 咪就係 "我" 本人囉! 由新年到宜家只係出過兩篇Blog,所以今晚無論如何我都要post 番啲食譜上Blog 先得.

今晚我試整了一個日式 Sukiyaki 火鍋, 係我之前睇過 "鬼嫁" Blog, 然後跟住學整架, 果然簡單又好好味, 只要屋企有 "三寶" 就能做到日式火鍋.

材料: (4 人份量)
肥牛肉 (1 盒), 豬肉片 (1 盒), 椰菜 (1 個), 金菇菜 (2 包)
獅子狗卷 (1 包), 芋絲 (1 盒), 蟹柳 (6 條), 貢丸 (數粒)
水餃 (5 粒), 豆腐 (1 盒), 烏冬 (3 個)

Sukiyaki 火鍋湯底
鰹汁粉 (2 包), 日本豉油 (7 湯匙)
味醂 (5 - 6 湯匙), 水 (約1200 ml)
砂糖 (約 2茶匙, 但我無加到, 因我己經覺得好夠味)

做法
1) 將椰菜及金菇菜清洗乾淨及切件.

2) 用一個鍋加入清水, 當水滾起時加入鰹魚粉, 豉油及味醂拌勻, 然後試試味道是否OK, 跟住加入豆腐及椰菜煮一陣後, 就將鍋子放在電子爐上, 加入其它食材慢慢 "拾下拾下" 享用.
 美味火鍋食物

以下就係日式Sukiyaki火鍋 "三寶" (鰹汁粉, 日本豉油, 味醂)
愛心小貼士
1) 日本豉油及味醂是可以隨個人喜好加減.
2) 記住放食物入火鍋湯之前, 要先試好味道是不是妳自己喜歡濃到才加入食物煮熟.


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...