2015年10月6日 星期二

日式洋蔥牛肉飯 (附食譜)


Hello! 我叫牛肉飯. 又到我出場時間. 逢我家主人腦閉塞 (唔知煮咩), 但又要求多多(要好味,易煮,夠健康) 就會揾我喇! 只需用下圖支 "日式牛丼飯醬汁" 就能煮到帶有日式味道牛肉飯, 再加上有殺菌防癌洋蔥, 真係好得我主人鍾意架!

下圖這支就是日式牛丼飯醬汁.
 
  材料
肥牛肉 (1 盒), 紅洋蔥 (1 個 - 切條)
蒜頭 (3 粒 - 切粒), 乾蔥 (1 粒 - 切粒)

醃料
日式牛丼飯醬汁 (1 湯匙), 黃糖 (1 茶匙), 麻油 (少量)

調味料
日式牛丼飯醬汁 (約 2 - 3 湯匙)

做法
1) 肥牛肉清洗乾淨, 抺乾水份, 用醃料醃約 20 分鐘.

2) 紅洋蔥去衣, 清洗乾淨, 切條, 備用.

3) 用玫瑰鍋開中火下油 (少量), 下蒜粒及乾蔥粒爆香, 加入紅洋蔥煮至軟身, 將洋蔥推至鍋邊, 加入牛肉炒 8 成熟, 下調味料與牛肉及洋蔥兜炒勻煮熟, 就可盛起食用.

愛心小貼士
上次我煮牛肉飯時在調味中加了味醂, 不過今次我嘗試無加, 但一樣好味.


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...