2013年10月4日 星期五

蟹籽蒸蛋

今晚繼續煮一些簡單小菜, 容易入口小菜,  方便奶奶進食.
所以我煮了 "蒸水蛋" 但我加了少少東西作點綴.
嘻嘻............加了什麼???

就是  "日式蟹籽"  喇!!!
另到平平無其蒸水蛋, 變得美麗起嚟.

材料
雞蛋 (4 隻), 清水 (約大半碗), 蟹籽 (半茶匙)

做法
1) 將雞蛋拂勻, 加入清水及鹽拌勻. 注入蒸碟中.

2) 於蒸碟鋪上保鮮紙, 放入蒸鑊中, 大火蒸 8 分鐘, 盛起.

3) 然後在蒸蛋表面洒上蟹籽, 就可食用啦!
 


愛心提示
其實大家可以選擇用清雞湯或鮮奶代替清水煮蒸蛋, 我選用清水是因為我自小媽媽都是用清水煮蒸蛋, 所以每次用清水煮就會令我有一種好親切感覺.


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...