2015年11月2日 星期一

照燒汁帶子 (附食譜)

當大家睇到這篇文章時, 我就正正身在韓國賞紅葉及大食韓式美食中. 
不過, 我都無忘記大家個 "胃" 架! 預備咗個易煮又香口家常菜給大家. 還有.......記住入我 Facebook 留意我今次韓國之旅, 我會影靚相同大家分享一下韓國美食及賞紅葉美景.

材料
熟帶子 (5 隻), 蒜頭 (6 粒 - 切碎), 蔥花 (少量)

調味料 (全部拌勻)
日式醬油 (2 1/2 湯匙), 味醂 (2 湯匙)
料理酒 (1 茶匙), 黃糖 (半茶匙), 水 (約 1 湯匙)

做法
1) 熟帶子解凍, 清洗乾淨, 抺乾水份, 備用.

2) 開火下牛油, 加入熟帶子每邊煎約 1 分鐘, 盛起備用.

3) 下蒜蓉爆香, 下調味料煮滾, 加入熟帶子煮至收汁 (期間要反轉帶子數次), 然後盛碟, 灑下蔥花, 就可食用.





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...