2014年3月29日 星期六

開心大發現@awfully chocolate


 
  
相信大家都認識 awfully chocolate 這個牌子朱古力產品? 有無食個呢? 而對於朱古力迷嚟講應該唔陌生. awfully chocolate 是一間專買朱古力食品專門店. 包括有最出名朱古力蛋糕及雪糕. 我本人唔係一個朱古力迷. 再加上一件Cake價錢也不少, 所以我從未有買過來食.
 
但最近我咗 Circle K 便利店發現有 awfully chocolate 食品售買. 包括有朱古力, 曲奇餅及朱古力條. 而且價錢好低, 於是我就買了回公司做我日常小食. 嗯!.......試過後果然係好正. 朱古力味道好香濃, 不得不同大家介紹一下.


 兩款朱古力: Espresso 咖啡朱古力脆脆 & 黑朱古力豆豆. 我粗略估計每盒大約有30 粒. 每盒只需 $18.90

我今次買了Espresso 咖啡朱古力脆脆, 因為我鍾意飲咖啡, 食落口第一個感覺帶有好濃咖啡味, 但慢慢會被朱古力甜味取代. 而內裡脆脆好有口感, 我自已都好喜歡.

兩款曲奇餅: 特濃朱古力碎粒曲奇 & 朱古力碎粒曲奇. 每盒有5塊曲奇餅, 每盒只需: $22.90
我買了特濃朱古力碎粒曲奇, 曲奇餅好鬆化, 內裡朱古力粒好香濃, Yummy! Yummy! 
三款朱古力條: 海鹽焦糖牛奶朱古力條, 榛子蓉黑朱古力條,
香濃軟心黑朱古力條. 每條只需 $13.90 
(呢款我無買嚟試過, 留待下次先買)

愛心提示
我係 Circle K 大間便利店才有得買架. 細店係無架!



請來 Facebook 主頁按 "讚好" 給我支持啦!




 

2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...