2014年3月3日 星期一

BBQ 版@焗蟹柳南瓜金菇菜


我好鍾意BBQ, 每年都會去玩幾次BBQ 樂, 而呢個 BBQ 餸菜在我家係好受歡迎, 亦係我呢位煮飯婆諗出嚟, 在家都可享受到 BBQ 樂趣, 及當我無時間煮飯亦唔知煮咩好時,佢就係我好幫手. 簡單快捷又美味. 大家都試下,大人細路都啱食架.

材料
南瓜 (1/4 個 - 切小粒), 金菇菜 (1 包)
蟹柳 (8 條 - 拆絲)

調味料
牛油 (亦可選用橄欖油), 鹽及黑胡椒

做法
1) 南瓜去籽及去皮, 切件備用.

2) 金菇菜清洗乾淨, 隔水備用.

3) 預熱焗爐 220 度, 將牛油座溶與其它調味料拌勻. 用錫紙句住放入焗爐調較 200 度焗約20 分鐘, 取出打開錫紙, 就可熱辣辣享受滿有BBQ風味美食.


快來我 Facebook 給我一個 "讚好" 啦! 謝謝大家支持!
facebook.com/moneyeekitchen




2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...