2014年3月7日 星期五

奶奶生日飯@Pizza Express


今晚無玩煮飯仔, 因今日係我奶奶生日大喜日子, 當然出街食飯慶祝啦! 奶奶揀咗食西餐 Pizza Express. 這間餐廳 Pizza 及麵包真係好好味架! 環境有舒服. 侍應生服務有好. 因它們逢週一至週四都會有套餐供應. 我地點了一個 2人套餐 (包括有: 麵包, 沙律, Pizza, 汽水及甜品. 另我奶奶加了一個沙律就食到大家飽飽了.


套餐麵包: 迷迭香脆飽
套餐沙律: 雞肉凱撒沙律
奶奶另order: 尼斯沙律
套餐薄餅: 帕爾馬薄餅
套餐甜品:  朱古力蛋糕拌雲呢拿雪糕 (我掛住食唔記得影相, 借用人家廣告相用住先啦!)





來 Facebook 按 "讚好" 給我支持吧!
facebook.com/moneyeekitchen







沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...