2014年3月9日 星期日

開心外食@Allegretto 咖啡店


這幾天都濛濛細雨又凍, 但都沒有影響我美好心情. 照舊去嘆我至愛咖啡, Allegretto 是我近來至愛去咖啡店, 好喜歡它們 3D 泡沫立體拉花咖啡, 亦好喜歡它們舒適環境. 每次店員都會隨心拉出不同動物公仔. 真係好可愛架! 仲好唔捨得飲呀!


除了嘆咖啡, 還點了一個士多啤梨丹麥酥. 極之靚靚, 味道都不錯, 只是酥皮底比較硬身會較為難食.
呢到平時都好多人嚟架, 但估不到星期六的下午竟然有位, 真係太開心啦! 其實我本身晚點時間都要返教會團契聚會. 都有點擔心去到咖啡店會有好多人嘆緊咖啡, 要等好耐才有位, 但去到就有座位, 而且好快就嘗到我至愛咖啡及蛋糕. 讓我在這個下午有好好充吓電輕鬆時間. 與 Honey 拍拖 sweet sweet. 天父真係體貼我心靈需要. 感謝主!
 
這杯是 Honey 的 Cappuccino 咖啡
 




Allegretto 地址: 尖沙咀廣東道33號中港城三座平台1A號舖


來 Facebook 按 "讚好" 給我支持吧!


4 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...