2013年11月6日 星期三

榴槤西米露

上星期一晚在外食完飯, 順路去到我至愛甜品屋食甜品. 這間甜品屋位於 "天后區" 每到晚上就好多人來食甜品. 而我必定會點我最愛 "榴槤系列 - 榴槤西米露"  啖啖香濃榴槤肉, 配上西米露好滑. 但我最欣賞是這裡整 "榴槤西米露" 方法. 它唔係用沙冰形式將榴槤肉整到成沙冰食法, 所以我能夠食到啖啖榴槤肉, 又不會只係得過 "凍" 及不會雪到榴槤肉都硬晒.

甜品屋名字:  天后甜品
地址:  天后電氣道 83-87號利景閣 4 號舖
 
 
我的至愛 "榴槤西米露"
Honey 的至愛 "西瓜涼粉"

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...