2013年12月16日 星期一

努力地做 "功課"

今日整天都只係不停做 "功課" 連煮飯仔都無玩, 同 Honey 一路做一路研究一路笑哈哈. 咁.......究竟我地做緊咩 "功課" 呢??? 就等我話俾大家知喇!

無錯呀! 我地好開心 plan 緊去新加坡玩, 共4日3夜行程, 又食又玩又拍拖, 更會一齊"倒數"過渡新一年 (咁大家應該都估到我地幾時去玩啦!)
 
基本上想食想觀光地方都諗好了, 現只係編排緊活動先後次序.
 
如果大家有咩好食好玩地方, 請介紹給我呀!  

 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...