2014年7月18日 星期五

麵醬南瓜炒鴕鳥肉 (附食譜)

這幾天都因約了探訪教會幾位癌病團友及返祈禱會, 所以都無玩過煮飯仔. 但我都為大家預備了我自己好喜歡舊文章食譜來同大家分享! 希望妳/你地都喜歡啦!

駝鳥肉是低脂、低熱量、低膽固醇的肉類, 更有豐富的鐵質、蛋白質和多元不飽和脂肪酸, 對人體健康好有益. 

材料
南瓜 (半個 - 切粒), 駝鳥肉 (1 盒 - 切粒)
蒜頭 (4粒-切碎), 乾蔥 (1粒-切碎) 

醃料
生抽 (1 茶匙), 糖 (半茶匙), 胡椒粉 (少許)
油 (半茶), 生粉 (半茶匙) 


調味料
豆瓣醬 (1 1/2 大茶匙), 糖 (半茶匙), 鹽 (少量)
紹興酒 (半茶匙 - 贊酒用), 暖水 (半碗) 


做法
1) 駝鳥肉清洗乾淨, 抺乾水份, 用醃料醃約 20 分鐘, 備用.

2) 南瓜去皮去籽, 清洗乾淨, 切粒, 備用.

3) 燒熱平底鑊落油, 下駝鳥肉爆香, 見轉微黃色, 盛起備用.

4) 原鑊再下少少油爆香蒜粒及乾蔥, 加入南瓜炒勻, 贊酒, 下豆瓣醬拌勻, 加入暖水加蓋煮約 3 分鐘, 加入駝鳥肉兜勻, 下糖及鹽調味, 盛起食用.





2 則留言:

  1. 駝鳥肉我麻麻,但係麵醬南瓜我鐘意呀

    回覆刪除
  2. 其實我都發覺唔係咁多人鍾意食駝鳥肉.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...