2013年5月6日 星期一

謝謝大家 ^^


歡欣, 心裡感謝神! 歌唱, 歸於天父!
 
真的感謝主! 亦感謝過去各位來看我 blog 朋友, 今日累積瀏覽終於突破10,000人次, 對我嚟講, 實在太感動又開心.
 
老實說, 我知道自己寫blog其實係好差, 文筆不流暢, 又成日寫錯字, 有時甚至連開場白都懶得寫, 只係 post了食譜就算, 完全同大家無任何交流. 相片亦影得麻麻地. 但你們仍不介意入來欣賞及留言, 真的好感謝大家.
 
我會繼續努力煮多d 好餸同大家分享交流. 希望日後大家都繼續來我blog 瀏覽喇!
 




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...