2013年5月8日 星期三

香草蕃茄豬排

我 Honey 係非常好鍾意食豬排, 成日叫我煮俾佢食, 但其實我好怕, 因我覺得要煎一塊好靚豬排實在好難, 但我有唔想因此放棄, 我好相信只要多多練習, 總會有成功一天. 今次就距離成功有近咗一步. 酸酸甜甜蕃茄醬汁配豬排用嚟餸飯一流. 呢隻金寶香甜蕃茄醬汁確係一款煮中餐或西餐好幫手, 只要煮熱佢就可以配搭唔同食材. 值得大家嘗試.
材料
豬排 (4 件 - 切半), 洋蔥 (1 個 - 切條), 蒜頭 (2 粒 - 切粒)
金寶香甜蕃茄醬汁 (1 罐), 暖水 (約半碗), 香草 (半茶匙)
醃料
生抽 (約 1 湯匙), 薑汁 (3 茶匙), 鹽 (適量)
紹興酒 (1 茶匙), 胡椒粉 (少量)
做法
1) 豬排清洗乾淨抺乾水份, 用刀背剁鬆, 用醃料醃約20-30分鐘.
2) 燒熱平底鑊落油, 下豬排煎至兩面轉金黃色, 盛起備用.
3) 再燒熱平底鑊落油, 下蒜粒及洋蔥爆香, 加入豬排炒勻, 下香甜蕃茄醬汁及香草兜勻, 注入暖水加蓋轉細火煮約3-5鐘, 下適量鹽及糖調料, 熄火盛起食用.
就係呢個 "金寶香甜蕃茄醬汁" 大家認住佢喇!


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...