2014年4月19日 星期六

我的感言@中毒太深???

昨日正式開始放假,同Honey 去拍拖行街shopping, 順便買幾件夏天衫著, 但我發現所經過店舖都完全不能令我提起興趣入去店內揀衫, 就算入到間店舖內都只求其睇吓就離開, 結果一件衫都買唔度!!!
 
自從我喜歡入廚之後就只會對去超市或買煲煲鑊鑊店舖有興趣, 我試過在同一個買醬料貨架遂樣貨品睇成個鐘都得, 妳/你話我係咪中毒好深呢? 但我有確實好enjoy喎! 其實最重要係揾啱妳/你自己興趣, 就算瘋狂d又有咪所謂呢!
 

 



2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...