2014年4月17日 星期四

謝謝 Seewide 的禮物

今日收到 "Seewide香港特搜" 禮物啦!  WoW! 是一份極之有心思精美禮物. 記錄了我曾經自家入煮的美食明信片. 呵呵.........巧靚靚! 我好鍾意呀!
自己加入"Seewide香港特搜" 都只是幾個月時間, 但在此處發表文章係一件好開心的事. 點解? 因為在此處能與眾 blog 友們有好多互動機會, 亦會對妳/你文章有好多鼓勵獎賞. 或推介成為精選文章. 而今次更被選為 3 月份人氣探險家. 對於我這位小小Blog友來講, 實在感覺好窩心又被重視.
好喇! 我會繼續努力在 "Seewide香港特搜" 分享更多文章, 自己都希望可以未來個個月都繼續有獎攞架! 哈哈.........




請來Facebook主頁按 "讚好" 給我支持啦!





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...