2014年8月15日 星期五

開心外食@Pop Up Cafe

 
好快又到星期六日假期時候, 大家都已有節目未呢? 如果妳/你好愛嘆咖啡, 亦想休閒地渡過一個午, 今次分享文章就啱妳/你. 

最近在大坑開了一間好有意式格調咖啡店. 專針對好愛咖啡人士而設, 兩位年輕店主對都好nice. 時時會與客人分享對咖啡專業心得. 並可以為客人調配不同層次味道咖啡. 雖然店裏亦都有好簡單意粉及小食供應,但他們主打都是以咖啡為主. 更有推出不同精品咖啡讓客人享用. 亦會舉辦意式拉花教學分享會. 但這間咖啡店只會星期六及日營業. 所以好愛咖啡人士要好好把握時間去享受一下.


店名: Pop U Cafe
地點: 大坑新村街 35 號
https://www.facebook.com/#!/popupcafehk?fref=ts


我點的: Mocha Magie
Honey 點: Ice Cappuccino
煙鴨胸意粉
牛仔骨意粉


除了這個餐牌, 店主亦會因應客人要求, 調配適合咖啡口味給客人










這幾天 Honey 都成日吹我叫我快快登這篇 blog 出嚟, 因為他好欣賞這兩位年青人對咖啡熱誠. 說真, 我都好 Like 他們.



請來我 Facebook 專頁按 "讚好" 給我支持啦!






2 則留言:

  1. 只會星期六及日營業>>>生意都夠交到租?

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日係有其他人租用 (但唔係買咖啡), 佢地只負責星期六及日租金.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...