2014年11月21日 星期五

開心外食@GOCHISO (源自日本人氣餐廳 Gohan 分店)

 
昨晚唔做煮飯婆, 出街去 Sweet 下.

來了這間 GOCHISO 主打日本・地中海 fusion 料理店, 它們是源自日本人氣餐廳 GOHAN 分店. 食物種類都好多, 有比薩, 意粉, 牛羊扒, 西班牙海鮮飯亦都有. 食物質素 OK 喎, 我地都好滿意. 原來宜家至到 11 月 30 日前登入它們 Facebook 專頁按 "讚好" 仲有 95 折優惠 (我地就用咗啦!)  另憑 Aeon 咭在 12 月 31 日前結賬亦同樣享有 95 折優惠.
 
 GOCHISO 地址:  尖沙咀 K11 商場二樓 219 - 220 室



我地先來過頭盆: 西班牙小食拼盤 ~ 做得好好, 特別喜愛和風灸燒半熟牛肉片, 拌埋個汁食好好味.
西班牙風海鮮飯 (半份) ~ 個飯好好味, 海鮮亦都好新鮮. Honey 好喜歡.
香烤羊架拌焗薯 ~ 羊架煎得剛剛好, 好香濃香草味, 個焗薯都做得好好. 但只得 2 件羊架就比較少d.
意大利蕃茄醬白酒蜆肉意粉 ~ 意粉質感不錯. 勁多蜆肉, 但仍有d沙粒. 白酒味好濃, 但茄汁料就不太夠.









總括來講, 我同 Honey 對它們食物都好滿意, 環境都好舒服 (因太多人不方便拍室內照片) 所以我地應該將來都會再去食過 Sweet 過.



請來我 Facebook 專頁按 "讚好" 給我支持啦!


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...