2013年6月7日 星期五

老公下廚日記


呵呵.........今日係我放假日 (我指係不用做煮飯婆) 因為係由我至愛 Honey 親自下廚, 佢自己創作三款餸菜 (佢成日係我煮飯時會講埋一d 無厘頭餸菜, 我當然唔會理佢啦, 咁....今次輪到佢做煮飯公, 就等佢係廚房做 "實驗" 囉!) 哈哈......感恩, 無攪出人命, 味道也不錯. 就等我為大家介紹 Honey 餸菜大名.
 
上面圖片: 咖喱紅蘿白薯仔豆角雞肉
左面圖片: 蜜瓜冬瓜煮駝鳥肉
右面圖片: 蒜蓉炒烏冬
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...