2013年6月12日 星期三

菠蘿生炒排骨

 
已有幾日無玩個煮飯仔喇! 今日正正放假有時間可以煮番幾味餸, 第一個想煮係 "菠蘿生炒排骨" 這個小菜對我嚟講係一項 "挑戰" 因為炸食物及蘸上蛋汁及生粉這步驟對我嚟講係好難, 之前曾經煮過一次結果失敗收場, 但我唔想就咁放棄, 今次仲算似d樣 (仍有改善進步空間) 好開心! 自己無放棄自己努力改善進步. 今次係參照美味娘娘新書食譜再加上少少改良煮出嚟, 大家都讚賞吓我喇!
 
材料
腩排 ($35), 紅椒 (切塊), 青椒 (切塊), 罐頭菠蘿 (3 片- 切塊)
 
醃料
鹽 (3/4 茶匙), 糖 (3/4 茶匙)
 
甜酸汁: 
(這份量係預多了, 我只用了 2/3 汁料, 因此大家可以刪減份量)
 
糖 (2 湯匙), 生抽 (2 茶匙), 生粉 (1 茶匙)
蕃茄醬 (3 湯匙), 罐頭菠蘿汁(細罐裝), 白醋 (2 湯匙), 水 (3 湯匙)
 
做法
1) 清洗乾淨腩排, 抺乾淨水份, 用醃料醃約1個鐘.
 
2) 腩排逐件蘸上蛋汁(3 隻)及生粉 (約6湯匙), 放入熱油中炸2分鐘, 盛起, 然後再次放入熱油中炸3分鐘, 盛起隔油備用.
 
3) 燒熱鑊落油, 加入紅椒及青椒爆炒, 下甜酸汁煮滾, 加入菠蘿及腩排快手炒勻, 熄火上碟食用.
 
 


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...