2014年2月27日 星期四

開心外食@IKEA


今晚無玩煮飯仔, 去玩拍拖, 同 Honey 去咗宜家食 Dinner 加 Shopping. 相信好多人都去嗰呢間食店食過嘢. 我自已覺得他們食物質素確實係不錯. 價錢又大眾化, 環境舒服. 更唔會被人吹住趕走. 都係一個大人及小朋友食飯好地方, 若果妳/你要買傢私用品就更加方便添. 今晚是平日無咁多人在此食飯, 所以我地食得更加休閒自在. So Happy!

先來個健康 "車里茄沙律"  $9
香草醃三文魚沙律  $33
三文魚忌廉湯  $9
脆炸黃金雞翼  $13/4 件
招牌菜: 瑞典肉丸配忌廉汁  $10/5 粒
燒火腿配蜜汁  $39
有機長通粉配蜆肉希靈魚子忌廉  $23
IKEA 人氣軟雪糕  $2.5

話明拍拖 Shopping, 當然會買嘢! 這些就係我今晚戰利品. 啍! 以後有靚碟盛住我煮餸菜喇!




請大家來我 Facebook 專頁按 "讚好" 給我支持! 謝謝大家!
facebook.com/moneyeekitchen





3 則留言:

  1. 小雲都只係去IKEA食過1次嘢, 嗰次仲係好朋友請我食!~

    回覆刪除
  2. 咁妳喜歡嗎? 如果要去買傢俱時,係可以順道去食埋嘢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡呀! 不過離小雲家好遠呢! 也不常去!~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...